Комисија за избор слогана за промоцију мера популационе политике започела рад


Датум: 22.12.2017.

Стручна комисија, у чијем саставу су министарка без портфеља задужена за демографију и популациону политику Славица Ђукић Дејановић, државни секретар у Министарству културе и информисања Александар Гајовић, оснивач Института за историју оглашавања Владимир Чех, извршни директор International Advertising Association Јелена Ивановић и шеф кабинета министра без портфеља задуженог за демографију и популациону политику Никола Јовановић, започела је рад на избору слогана који ће бити коришћен у кампањи за промоцију мера популационе политике са циљем подстицања рађања у Републици Србији.

Приликом одабира Комисија ће водити рачуна да слоган буде лако памтљив, једноставан за  изговор, да указује на важност теме, као и сврху кампање и да не буде сличан неком који је већ у употреби.

За прва три најбоље рангирана слогана предвиђене су награде у износу од  150.000 динара, 75.000 динара,  односно 50.000 динара, а резултати Јавног позива ће бити објављени у дневном листу „Блиц“, на интернет страни Владе Републике Србије и Фејсбук страни Министарства културе и информисања, као  и интернет страни Кабинета министра без портфеља задуженог за демографију и популациону политику.


Lowest Price Cialis Sold Online Cheap Cialis

Buy Generic CialisErectile Dysfunction Pills

Buy Sildenafil Buy Cialis without prescription Buy Cialis

Cialis Price Order Cialis Order Cialis Generic